You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
נוער - 4 ילידי 2007 חתמו על חוזים בקבוצות ליגת העל
המשכיות היא שם המשחק. טוהר תאנה לצד סשה פלדמן - מנכ"ל מחלקת הנוער של מכבי נתניה, ונציגיו - אדם קידן ונתנאל בלוך (צילום: מדיה מכבי נתניה)

נוער - 4 ילידי 2007 חתמו על חוזים בקבוצות ליגת העל

בלם ושני שחקני התקפה חתמו היום על חוזים בקבוצות נוער מליגת העל. שניים מהשחקנים ממשיכים בקבוצתם, שחקן אחד מבצע מעבר לשורות האלופה

מאת: אורי שמיר - עורך האתר
כתבה זו עלתה לראשונה בשעה 13:00

יממה רוחשת בהתפתחויות בגזרת ההחתמות בליגת העל לנוער. ארבעה שחקנים, שבלטו בעונה האחרונה בליגת העל של שנתון נערים א', חתמו על חוזים של מעבר לעונה אחת בקבוצות מליגת העל לנוער - שתיים מהן סיימו את העונה עם תואר.

מי שמבצע מעבר בין מועדונים הוא בן שורץ - סגן מלך שערי הפועל רעננה בעונה האחרונה, שחתם על חוזה לשתי עונות בשורות מכבי פ"ת - אלופת המדינה. מעבר זה הוא חלק משיתוף הפעולה האקטיבי שיש בין שני המועדונים בשנתיים האחרונות. בן שורץ החל את דרכו בקבוצה השניה של הפועל כפר סבא בשנתון ילדים ב', לאחר מכן התקדם לקבוצה הראשונה ובשנתון נערים ג' היה לסגן מלך שעריה עם 12 שערים. בעונה שקדמה לזו האחרונה כבש 11 שערים במדי קבוצת נערים ב' של מכבי נתניה. בעונה האחרונה רשם 27 הופעות במדי קבוצת נערים א' של הפועל רעננה, ב-25 מהן עלה בהרכב וב-23 מהן רשם זמן משחק מלא. את העונה סיים עם 12 שערים. לצד זה, רשם השחקן 12 הופעות חלקיות במדי קבוצת הנוער.

בן שטיינפלד, שלומי בר, בן שורץ ואופיר לוזון (באדיבות מכבי פ'ת)
יוצאים לדרך חדשה. נציגי השחקן - בן שטיינפלד ושלומי בר, בן שורץ ואופיר לוזון - מנכ"ל מכבי פ"ת (צילום: מדיה מכבי פ"ת)

רז תמר, שחקן ההתקפה של מ.ס אשדוד, שיכול לשחק כשחקן כנף וכחלוץ, חתם לשלוש עונות נוספות במועדון הדרומי. רז תמר החל את דרכו במכבי ת"א ובשנתון נערים ג' עבר למ.ס אשדוד וכבש בשורותיה 22 שערים בכל המסגרות וסיים עונה כמלך שערי הקבוצה. בעונה שקדמה לאחרונה כבש 8 שערים במדי קבוצת נערים ב' והיה לסגן מלך שערי הקבוצה. בעונה האחרונה חזר לראשות טבלת מלך שערי קבוצתו, לאחר שכבש במדי הקבוצה הדרומית, שסיימה עונה במרכז הטבלה, 16 שערים ב-32 משחקים, ב-29 מהם פתח בהרכב וב-19 רשם זמן משחק מלא. השחקן רשם עוד 3 הופעות חלקיות בקבוצת הנוער וכבש בשורותיה 2 שערים.

רז תמר  (באדיבות טוטו-פוטו TOTO-FOTO)
בשאיפה להמשיך ולכבוש בנוער. רז תמר (צילום: TOTO FOTO - צילום סטילס במשחקי כדורגל באשדוד)

שניים משחקני ההגנה של מכבי נתניה,
שהחמיצה את הזכייה באליפות בשל יחס שערים נחות בהשוואה למכבי ת"א, ימשיכו במועדון לשלוש עונות נוספות:


הבלם נבו
מאיוסט עשה דרך ארוכה עד אשר הגיעה למכבי נתניה. השחקן החל את דרכו בקבוצות הטרומים של הפועל יוקנעם, בשנתון ילדים ג' עבר לשלוחת נהלל של מכבי חיפה, בשנתון נערים ג' שיחק בשורות מכבי פ"ת צפון ובעונה שקדמה לזו האחרונה הצטרף לקבוצת נערים ב' של מכבי נתניה. בעונה האחרונה רשם 25 הופעות במדי מכבי נתניה, ב-21 מהן עלה בהרכב וב-19 סיים זמן משחק מלא. לחובתו 4 כרטיסים צהובים בלבד. 

המגן טהר תאנה
(בתמונה בראש הכתבה), שהחל לשחק במסגרת מסודרת רק לפני חמש עונות, כשהצטרף לקבוצת ילדים ב' של מכבי נתניה, עשה דרך רצופה עם התקדמות מטאורית, זאת לאחר שבכל אחת מארבע העונות האחרונות שיחק גם בקבוצת השנתון שמעל. העונה רשם 26 הופעות במדי קבוצת נערים א', בהן כבש 3 שערים. ב-24 מהמשחקים עלה בהרכב וב-20 השלים זמן משחק מלא, בעוד שבקבוצת הנוער רשם 8 הופעות, ב-7 מהן עלה בהרכב ובחמישה השלים זמן משחק מלא. לשחקן 4 הופעות במדי נבחרות הנערים של ישראל.


ייתכן שזו תמונה של ‏‏‏‏2‏ אנשים‏, ‏אנשים משחקים כדורגל‏‏ ו‏טקסט‏‏
מיוקנעם לנתניה דרך פ"ת. נבו מאיוסט במעמד החתימה לצד בני לם - מנהלה המקצועי של מכבי נתניה ונציגו - עו"ד עידן כסיף (צילום: מדיה מכבי נתניה)

 


די לשוק הבשר, להגביר השקעה בקיים

די לשוק הבשר, להגביר השקעה בקיים

חדש באתר

דעה: קבוצות נוער אמורות להיות חלון ראווה של תוצרת מחלקת הנוער. השקעה כספית נכבדת בשחקני חיזוק עושה עוול לשחקנים ותיקים ב...